welcome to my blog..

selamat datang ke blog fateen fateehah. . .

Monday, December 26, 2011

semester 4 sudaa~ :))

salam semua :)) 
now , i'm already at POLISAS . actually dr selasa minggu lepas lg ada kat sini . but , my lappy tertinggal kat umah . so , bwu ary nie dapat update keberadaan hamba . hihi . rse rndu plakk nak membebel di sini . korg taw , aku rasa cam nk menjerit sekuat hati aku bila dpt taw lappy aku tertinggal . how come barang penting cm tuhh bole aku tinggal . dah separuh jln kott , mmg takkan patah balik la ayh aku tuh . apa ? ingt ayh aku tu driver ke ? huhu . masa tu , senyap je la dgr bebelan ayh tuh . nak menjawab pun ta berani . just satu ayat yg kuar dr mulut aku . " selalunya ayah yg ingat kan" . apa ?? kau pk ayh kau nie apa nk ingt kan kau semua benda . hihi . sengih cam kerang busuk je la aku mmpu . 
so , bila ada peluang balik umah aku pe ag . cam cacing kepanasan , ta saba nak balik . waaa , rindu sama lappy aku . sempena krismas punya perayaan aku pun balik laa . at last , dpt gakk aku peluk lappy aku nie . love u lahh <3 . tamo tinggal kau lg . huhu 


actually , aku bosan lahh skunk nie . nothing to do kot . dpt kamsis , mmg la bersyukur sgt2 . tp kamsis nie satu bilik dua owg . pihak kamsis tentukan plakk tu spe dak bilik . haish , mmg aku suka la kan . beria aku ngn membe baik aku Maya plan nk dok sesama sem nie . at last , hancur berantakan segalanya . tp , nasib baik la dpt roomate yg kenal , sekelas plak tuh . kau nie Fateehah , bersyukur la tu . yer , oke . aku bersyukur . tp , aku jauh dr mereka . jauh dr Maya , Yana , Yuda . mereka jauh dr saya . tp tetap di hati sy :)) #ceh,ayat.


aku blok G , mereka blok I . aku paras 3 , Yana dan Maya paras 0 , Yuda paras 1 . ouh , mengapakah kami diuji sebegini ? huhu . ok , cukup aku nangis masa cuti sem dulu . opss , kantoi . yer , aku menangis . after dpt taw result aku yg kurang memberangsangkan , dpt taw plak aku lain bilik , lain paras , lain blok dgm mereka . sadis . sungguh sadis bg aku . tiga sem aku bersama mereka , ta berpisah kot . aku seperti ta pandai bawak diri tanpa mereka . now , aku bagaikan anak kecil yg baru menjalani kehidupan berdikari . amekaw , fateehah ! dulu tanak belaja berdikari . skunk , kau rasakan . huhu . padan muka aku , kann .


okeh , skrg aku perlu berdikari . tanpa mereka , aku mesti belajar hidup sendiri . u can do it , Fateehah . umur kau dah 19 kott . ta lama ag 20 . hmm , oke . aku pk aku bole . support me yer kengkawan . aku yakin aku bole . hmm , kamsis baru , blok baru , paras baru , bilik baru , roomate baru , jiran baru . so , azam punn mesti kena baru . hihi . caya lahh ! 


penat jugakk menaip . hihi . cukup lah setakat nie dulu . sok lusa aku membebel ag . yelahh , sementara lab report tade , kne manfaatkan masa yg ada . hihi . ok, chow . 


salam :)) 

No comments:

Post a Comment