welcome to my blog..

selamat datang ke blog fateen fateehah. . .

Tuesday, December 13, 2011

dilema perasaan

#ceh , ta bole bla la plakk kan entry aku kali nie . dilema perasaan kot ! lantak lahh .
okehh . aku sedih skunk nie . sangat ! taw kenapa ? of course lahh pasal result aku . 
12/12/11 ~ cam cun je kann tarikh nie . tapi , aku ? penuh kesedihan . mak , ayah . kak nik mntk maaf sebab ta dapat buat yg terbaik kali nie  . huhu . sorry sangat ! seriously ! down sangat kott result tuh . macam ta belajar pun ye . oh , damn ! yer , tetap bersyukur sebab ta kena carry ppe subject . tapi . tu lahh . pointer aku turun . jatuh ! sangat teruk ! sungguh , hakikat yg sukar diterima . 
#ko apa rasa kann . aku yg rasa sowg . 

but , now . aku da bole terima kot . kot ?? hmm , maybe . tape , sem 4 nty ada lagi . aku akan belajar , buang semua tabiat buruk aku . okeh , korbankan masa tido aku gakk . huhu . tape , tape . demi mak ayah . aku sanggup .

tengs kat kwn-2 yg banyak support aku . aku sayang korg lebih lahh . muah ! 

#ok , chow ! 


No comments:

Post a Comment